Kérjük, mielőtt megrendelését elküldené, az alábbi vásárlási feltételeket szíveskedjen alaposan átolvasni:

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Érvényes a www.sunsetaruhaz.hu webáruházban 2017. december 1-től

Tájékoztatjuk, hogy a www.sunsetaruhaz.hu használatával (Továbbiakban: webáruház) Ön elfogadja a jelen elhasználási feltételekben foglalt rendelkezéseket. Kérjük, hogy kizárólag akkor használja tovább a Webáruházat, ha a jelen felhasználási feltételeket megismerte, és azt maradéktalanul elfogadja.
A Sunset Divatékszer Kft. (a továbbiakban: Üzemeltető) a jelen ÁSZF rendelkezéseit, a forgalmazott termékek körét, vételárát, határidőket, stb. szabadon megváltoztathatja. A változás a Webáruház áruházban történt megjelentés időpontjától hatályos. Bármely vásárló, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással. A változtatások létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.

1. Általános rendelkezések

1.1.

A Webáruházat a Sunset Divatékszer Kft. üzemelteti (továbbiakban: üzemeltető). A felhasználási és általános szerződési feltételek a www.sunsetaruhaz.hu weblapon működő webáruházra érvényesek.

1.2.

Az üzemeltető cégadatai és elérhetőségei az alábbiak:

Cégnév: Sunset Divatékszer Korlátolt Felelősségű Társaság
Központi iroda, postacím és ügyfélszolgálat: 6400 Kiskunhalas Kossuth utca 27. fszt. 7.
Elérhetőség: info@sunsetaruhaz.hu Telefon +36-30-461-9341
Székhely: 6400 Kiskunhalas Kossuth utca 27. fszt. 7.
Cégjegyzékszám: 03-09-125830
Nyilvántartást vezető bíróság: Bács-Kiskun Megyei Cégbíróság
Bejegyzés éve: 2013
Adószám: 24241627-2-03
Bankszámlaszám:
OTP Bank - 11732064-20064385-00000000
Szerződés nyelve:
magyar, amelyet az üzemeltető nem iktat
Tárhelyszolgáltató:
DomainFlotta.hu - Netlight Consulting KFT.

Tárhelyszolgáltató székhelye: 1148 Budapest, Bánki Donát utca 12/B. 1. em. 9.
Tárhelyszolgáltató telephelye: 1148 Budapest, Bánki Donát utca 12/B. 1. em. 9.
Tárhelyszolgáltató e-mail címe: info@domainflotta.hu

1.3. A Webáruház megtekintésével, a regisztrációval, illetve a vásárlással (az itt felsorolt magatartások bármelyikével) a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Üzemeltető és a Webáruház használója között. Ön, mint a Webáruház használója köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit. Amennyiben Ön az ÁSZF bármely rendelkezését nem fogadja el, úgy az oldalt nem használhatja, a Webáruházban vásárlást nem eszközölhet.
1.4. A Webáruház használata, valamint a Webáruház által nyújtott szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatszolgáltatás önkéntes alapon történik, és az adatokat az Üzemeltető csak a szolgáltatás megfelelő nyújtásához szükséges mértékben, a jelen felhasználási feltételek (Adatkezelés) meghatározottaknak megfelelően használja fel.
1.5. A Webáruház üzemeltetője a jelen ÁSZF rendelkezéseit, a forgalmazott termékek körét, vételárát, határidőket, stb. szabadon megváltoztathatja. Az Üzemeltetőnek az adott termék adott áron történő eladására vonatkozó kötelezettsége a termék árának a Webáruházban közzétett megváltoztatásáig áll fenn. A változás a Webáruház áruházban történt megjelenítés időpontjától hatályos. Bármely vásárló, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással. A változtatások létrejött szerződéseket nem érintik.

2. A vásárlás menete az adásvételi szerrződés létrejötte
2.1. Az oldal megtekintésével létrejött szerződéses jogviszony mellett a Webáruházban történő vásárlás esetén szállítási (adásvételi) szerződés jön létre a vásárló-felhasználó és Eladó között, amely jogviszonyra a megrendelés és visszaigazolás, valamint a jelen ÁSZF rendelkezései egyaránt irányadók. Webáruház 48 órán belül köteles visszaigazolni a vásárló megrendelését, ennek hiányában a vásárló mentesül ajánlati kötöttsége alól.
2.2. Az adásvételi szerződés feltételeit a megrendelés elküldésével a vásárló elfogadja. A szerződés a megrendelés teljes körű kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően az alábbiak szerint jön létre:
2.2.1.Kiszállítás esetén:
Az Eladó által küldött azon tájékoztató email kézhezvételekor, amelyben értesíti a Vevőt a csomag futárszolgálatnak történő átadásáról, a szállítás vagy átvétel várható időpontjáról. (Ez nem a webáruház automatikus visszaigazoló emailjét jelenti – az mindössze arról tájékoztatja a vásárlót, hogy beérkezett a Webáruházba a megrendelés.)
2.3. A megrendeléseket Webáruház automatikusan tárolja elektronikus formában, ezeket a vásárló később visszanézheti. Felek az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezéseinek megfelelően megállapodnak, hogy a Webáruházban eszközölt megrendelés útján létrejött szerződés írásban megkötöttnek minősül, a szerződés magyar nyelven jön létre, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre vonatkoznak a jelen ÁSZF rendelkezései. Kérés esetén megrendelésről a megrendelés számának ismeretében az Eladó másolatot küld elektronikus formában.
2.4. Tekintettel arra, hogy a szerződés írásban megkötött szerződésnek minősül, a felek megállapodnak, hogy az Üzemeltető, valamint a vásárló közötti, a vásárló regisztrációs vagy megrendelési adatai között szereplő email címen történő kommunikáció írásbeli kommunikációnak minősül.
2.5. A megrendelésre vonatkozó emailen történő visszaigazolás az Üzemeltető és a felhasználó között létrejött szerződés tartalmát képezi, és annak emailen történő megküldése eleget tesz a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 18. § szerinti „írásbeli megerősítés” követelményének. Kérjük, hogy e dokumentumokat olvassa el, és őrizze meg. Kérdése esetén lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
2.6. A megrendelések leadása a Webáruház online felületén és telefonon lehetséges. A Webáruházban tett megrendelést az Üzemeletető csak akkor tudja befogadni és teljesíteni, ha a vásárló a regisztrációs és vásárlási oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a Webáruház felelősséget nem vállal. A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési, vagy más adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség a vásárlót terheli.
2.7. Adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetőségei: az adatbeviteli hibák javítására a vásárlási folyamat végén, a fizetési mód kiválasztását követően megjelenő „Megrendelés!” gomb megnyomása előtt van lehetőség. Az adatok javításához a „Szerkeszt” gombot kell használni, vagy az oldal tetején található folyamatdiagrammon kell a korábbi, javítani kívánt lépésre visszatérni. A regisztrációkor megadott adatokat és belépési jelszót bejelentkezés után bármikor meg lehet változtatni az ’Adataim' menüpontban. A "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető. A megrendelés elküldését követően észlelt adatbeviteli hiba esetén ezt haladéktalanul jelezni kell az info@sunsetaruhaz.hu e-mail címen.
2.8. Fontos a telefonos elérhetőség pontos feltüntetése, mert a Webáruház sok esetben a kiszállítást megelőzően telefonon egyeztet, illetve SMS-t küld. Hiányos elérhetőségi adatok kitöltése esetén a megrendelést az Eladó nem teljesíti.
2.9. A Webáruházban böngészve a kiválasztott, megvásárolni kívánt termékek saját oldalán a „Kosárba teszem” funkcióra klikkelve lehet az egyes termékeket a virtuális kosárba betenni. A termékek kiválasztását követően a tényleges rendelési folyamatot a „Pénztár” feliratú gombra kattintva lehet megkezdeni, majd a szállítási cím, szállítási és fizetési módok megadását követően lehet a rendelést véglegesíteni és elküldeni.
2.10. Felhívjuk a figyelmet, hogy minden egyes véglegesített megrendelést a Webáruház rendszere külön megrendelésként kezel, így az egymás után közvetlenül, azonos vásárlónak és címre leadott megrendelések is külön csomagban kerülnek kiszállításra, amely esetben a szállítási díj is minden megrendelésnél külön felszámításra kerül. Ha már leadta megrendelését, de a csomagot újabb termékekkel bővíteni szeretné, úgy haladéktalanul lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, így – megrendelés státuszától függően, azaz a csomag futárszolgálatnak történő átadását megelőzően – még módosítható a megrendelés.
2.11. A Webáruházban történő első vásárlást megelőzően lehetséges (nem kötelező) regisztrálni, a későbbi rendelések esetén pedig a már létrehozott regisztrációs fiókba kell bejelentkezni. A regisztráció megkönnyíti a későbbi vásárlást és az esetleges kedvezmények igénybevételét.
2.12. Az oldalon feltüntettet árak minden esetben az ÁFÁ-val növelt bruttó árak, kivéve, ha az ÁFA külön feltüntetésre kerül. A bruttó árak tartalmazzák a vásárláskor hatályos jogszabályokban az adott termékkör tekintetében meghatározott mértékű általános forgalmi adót. A Webáruházban feltüntetett árak visszavonásig vagy megváltoztatásig érvényesek. A Webáruházban szereplő termékképek és készlet- információk tájékoztató jellegűek és a valóságtól eltérhetnek. A raktárkészlet gyors változásai miatt kivételes esetben előfordulhat, hogy egyes termékek annak ellenére „raktáron” lévőként szerepelnek, hogy valójában nincsenek raktáron. Az ilyen tévedésekért a Webáruház felelősséget nem vállal, a hiba felismerését követően tájékoztatja a vásárlót.
2.13. Az Eladó a jelen ÁSZF-ben és a megrendelés visszaigazolásában szereplő feltételek szerint köteles az Ön által megrendelt termékeket a megrendelésben megjelölt szállítási címre eljuttatni.
2.14. A felhasználó a terméket a megrendeléskor megadott címen veheti át, valamint a kiszállítással egyidejűleg, vagy azt megelőzően a termék vételárát és a feltüntetett járulékos költségeket (például szállítás, utánvét-kezelés díja) a jelen ÁSZF-ben szereplő feltételek szerint fizetheti meg.

A megrendelés, vásárlás során kettő levelet küldünk Önnek:

Minden beérkezett kosár-megrendelést követően rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megrendelés beérkezéséről, amellyel jelezzük megrendelőink felé, hogy rendszerünk fogadta és tárolja a megrendelést. Ezen üzenet függetlenül a raktárkészlettől, minden kosár-megrendelést követően megérkezik a megrendelő elektronikus postafiókjába. (1.számú levél - Új Megrendelés)

A megrendelés beérkezését követő 1 (maximum 2) munkanapon belül elektronikusan visszajelezzük vásárlóinknak, hogy az általuk kiválasztott termékek raktáron vannak-e és, hogy rendelésüket teljes körűen össze tudjuk-e állítani. Mivel kiskereskedelmi értékesítést is végzünk, ezért amennyiben a rendelt termék esetleg a készlet karbantartása közben elkelt üzletünkben, akkor arról 1 (maxmium 2) munkanapon belül értesítjük.

Amennyiben a rendelésével minden rendben, értesítjük hogy a megrendelt termékeket postára adtuk, illetve átadtuk a futárszolgálat munkatárásának és mikorra várható a csomag megérkezése. Előre utalással fizetők ezt a levelet a vételár számlánkon történő jóváírását követően kapják meg. (2. számú levél - Rendelése átadva szállításra - Sunsetáruház)

2. 15. Fizetési módok
2.15.1. A megrendelt termékek vételárát és az esetleges járulékos költségeket (amelyek minden esetben feltüntetésre kerülnek a megrendeléskor) a vásárló előzetes banki utalással (előre utalás), illetve a futárnak történő készpénzes fizetéssel teljesítheti (utánvét). 2.15.2. A Webáruház bizonyos, általa kiválasztott alkalmakkor vagy időszakonként kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosít kupon formájában. Kupon akciók esetén a termék vételárának részben vagy egészben történő megfizetése az internetes felületen a kupon adatainak megadásával is lehetséges. A kupon kódját az érvényességi idején belül és felhasználási feltételeinek megfelelően a Pénztárnál kell beírni a megfelelő mezőbe. Egy megrendeléshez csak egy kupon váltható be, a kuponok nem vonhatók össze. A kuponok felhasználási feltételeinek egyéb részleteit az aktuális kupon-akció feltételei tartalmazzák.
2.16. Átvételi módok
2.16.1. A megrendelt termékeket a vásárló választása szerint futárszolgálat (GLS) vagy postai kiszállítás (MPL) útján történő kiszállítással juttatja el a megadott címre vagy átvételi pontra,
2.16.2. Kiszállítás esetén – amennyiben a választott termék(ek) készleten vannak – , a vásárló a megrendelés során kiszállítási időpontot választhat (maximum 1 hétre áll módunkban terméket félretenni a feltűntett időpontig - akciós időszakban leadott rendelés esetén a félretétel maximum 3 napra rövidül). Akciós időszakok előtt (Joy napok, Glamour napok, csak a megrendeléskor visszaigazolt áron tudjuk a terméket félretenni a feltűntetett időpontig. Egyéb esetekben a várható szállítási napról emailben vagy telefonon sms-ben kap értesítést.
2.16.5. A rendeléseket a Webáruház általában 1-2 munkanapon belül tudja teljesíteni, amennyiben az adott termék raktáron van. A Webáruház törekszik a szállítási határidő betartására, azonban nem felel azért, ha a fenti szokásos szállítási idő nem tartható. Az esetleges késedelem esetén a Webáruház törekszik, de nem köteles a vásárlót értesíteni.
2.17. A vevő köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét, a termékek darabszámát ellenőrizni, és az átvételi elismervényt aláírni. Sérült csomagolás esetén a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni a hibát. Ajánlott a termék sértetlenségét is az átvételkor ellenőrizni, és mennyiségi hiány vagy sérült termék esetén a helyszínen jegyzőkönyvben rögzíteni a hiányt vagy hibákat. A nem sértetlen csomagolású terméket a vásárló csak saját felelősségére veheti át. A jegyzőkönyv felvételének hiányában távollévők között kötött szerződések esetén irányadó elállási jog gyakorlására, mennyiségi kifogásra, továbbá sérült termék miatti szavatossági igények érvényesítésére a lehetőségek korlátozottak. Mennyiségi, illetve sérültség miatti reklamáció akkor fogadható el aggálytalanul, ha a csomag felbontásáról videofelvétel készül, amelyen jó minőségben, egyértelműen látszik, hogy a csomag a felvétel indulásakor bontatlan volt (a csomag minden oldala felvételre kerül), és a felvétel vágatlanul rögzíti a csomag teljes tartalmát.
2.18. Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről a szállító értesítést hagy, majd legfeljebb egy alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására. A kiszállítás munkanaponként 8-17 óra között történik. A vásárló köteles olyan szállítási címet és telefonszámot megadni, ahol a fenti időintervallumban elérhető. Az itt leírt általános szállítási szabályokon felül a Webáruházakban történő megrendelés esetén egyes szállítási feltételek és költségek, kedvezmények eltérnek.

Átlagos szállítási idő: a megrendelés napjától számítva 1-3 munkanap.

Házhozszállítás

A Sunsetaruház online áruház a megrendelt termékeket a Magyar Posta, ill. a GLS futárszolgálat segítségével juttatja el megrendelőinek Magyarország területén. Sikertelen kézbesítés esetén a postás értesítést hagy és újra kézbesíti a csomagot. Ha akkor sem sikerül a csomagot átvennie, akkor a Magyar Posta a helyi postai kirendeltségen tartja azt további 5 napig, ameddig is a csomag átvehető. Az 5 napot követően a csomag visszaküldésre kerül a feladóhoz. A visszaérkezett csomagokról telefonon vagy e-mailen értesítjük a tisztelt vásárlót, aki kérheti a csomag újbóli kiküldését, azonban át nem vett csomag után, csak előre utalás esetén áll módunkban a csomagot újra kiküldeni. Futárszolgálat esetén az első sikertelen kiszállítást követően a futár még egyszer megkísérli a kiszállítást.

A külföldre történő szállítás előzetes kapcsolatfelvétel után lehetséges, egyedi díjszabással - Európa szinte minden országába szállítunk.

Vásárlóink megrendeléseiket kérhetik otthonra, munkahelyükre. Munkahelyre kért megrendelések esetén a rugalmasabb szállítás érekében kérjük feltüntetni az esetleges cégnevet, szobaszámot ...egyéb informáációkat, amik a kézbesítéshez szükségesek.

Szállítás díja

A szállítási díj bruttó 1000 ft/csomag.

2017. december 1-től a szállítási díjat átvállaljuk így jelenleg szállítási díjat nem számolunk fel!

Amennyiben bármilyen kérdésük merülne fel a szállítással kapcsolatban küldjék el azt az info@sunsetaruhaz.hu e-mail címre.

Adatvédelmi tájékoztató

A regisztrált látogatók ill. vásárlók személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Minden résztvevőnek joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely, akár az összes általa megadott információt.

A Sunsetáruhaz webáruház a vásárlók adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, azokat harmadik személy részére hozzáférhetővé nem teszi.

Adatvédelem
Biztosítjuk Önt, hogy adatait kizárólag hírlevelünkre történő feliratkozás, vagy a vásárlás, vásárlási szerződés teljesítésének érdekében, annak bizonyíthatósága miatt tároljuk. Az Ön által megadott adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a harmadik fél a vásárlás, vásárlási szerződés teljesítésében a Sunset Divatékszer Kft alvállalkozójaként működik. Ebben az esetben az alvállalkozók a megrendelő adatait semmilyen formában nem tárolják, nem őrzik meg, további személyeknek nem adhatják tovább.

Adatainak megadásával hozzájárul ahhoz, hogy cégünk az Ön adatait saját adatbázisában kezelje. Adatait cégünk nem adja el, nem adja bérbe, nem kölcsönzi más cégeknek vagy szervezeteknek. Adataihoz csak cégünk és üzleti partnereink férhetnek hozzá, akik szintén betartják adatkezelési elveinket.
A honlapunk bizonyos részei csak az arra jogosultak számára elérhetők, a felhasználó név és az ahhoz tartozó jelszó megadása után. Cégünk elkötelezett az ügyfelek információinak védelme iránt. A jogosulatlan hozzáférés és nyilvánosságra hozatal elkerülése, az adatok pontosságának biztosítása és a legmegfelelőbb felhasználás érdekében a megfelelő fizikai, elektronikus és műszaki módszerekkel őrizzük az online gyűjtött információkat.
Amennyiben bármelyik elérhetőségünkön hitelt érdemlően jelzi felénk, akkor adatbázisainkból azonnali hatállyal töröljük, kivéve azokat a vásárlói információkat, amiket az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal és a cégtörvények jogszabályaiban és rendeleteiben rögzített módon kötelesek vagyunk megőrizni. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

Rendelés

Érvényes rendelést Ön csak regisztráció után a szállítási és számlázási adatainak megadásával adhat fel. A regisztráció során az adatlapot értelemszerűen ki kell tölteni. Természetesen lehetőség van eltérő szállítási és számlázási cím megadására is. A regisztrációt megelőzően, vagy követően kosarába elhelyezheti a kívánt termékeket. Itt választhat fizetési és szállítási módot. A szállítási cím megadása után az áruházi szoftver automatikusan kiszámítja a fizetendő szállítási díjat és ezzel egyidejűleg a teljes (szállítási költséggel növelt) vételárat.

Elállás

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 naptári napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja, melyet postai vagy elektronikus úton (e-mail formájában) küldhet meg részünkre a szerződéskötéstől számított 14 napon belül.

A Vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak. Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.

Elállás illetve termékcsere esetén a terméket, annak tartozékaival és a számlával együtt sértetlen állapotban saját költségén küldje vissza a Szolgáltató székhelyére (Sunset Divatékszer KFT. 6400 Kiskunhalas Kossuth utca 27. fsz. 7.), és haladéktalanul, de legkésőbb a termék(ek) visszaérkezésétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült egyéb költségeket. Szállítási díjat a teljes rendeléstől való elállás esetén térítünk vissza. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. A termék(ek) vételárát (illetőleg a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget) csak akkor áll módunkban visszatéríteni, ha a vásárló a terméke(ke)t, annak tartozékaival és a számlával együtt sértetlen állapotban visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe. A Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését. Továbbá a Szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.

A webáruház visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Sunsetáruház által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Sunsetáruház Webáruház, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztó semmilyen többletköltség nem terheli. A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

A Vevő elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, így különösen

- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak (pl. fotókönyv, gravírozás);

- romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

- olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a vásárló a csomagolást felbontotta;

- hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében (az előfizetéses szerződések kivételével)

- a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a vásárló e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási / felmondási jogát.

Ha a Vevő webáruházunkban szolgáltatás nyújtására irányuló szerződést kötött, elállás helyett felmondásra jogosult. Felmondási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja. Felmondási jogát nem gyakorolhatja szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.

Kellékszavatosság helyett a Vevő a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania.

Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben (feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül). A Szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a Vevő a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket kicseréljük ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (ha a termék a Szolgáltató üzletében / raktárában rendelkezésre áll), valamint ezen túli bejelentés esetén törekszünk arra, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15 napon belül sor kerüljön. Kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szerviznél (javítószolgálatnál) közvetlenül is érvényesítheti. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban a Vevőt a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.

A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 v. 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. Kivételt képeznek ez alól az akciók keretében meghirdetett ajándéktermékek. A termékek mellett feltüntetett képek, illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.

Panaszkezelés rendje

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint amennyiben tudja, azonnal orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és az arra adott válasz másolati példányát 5 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

A vásárló panaszával elsősorban a területileg illetékes járási hivatlahoz fordulhatnak, mely webáruházunk esetében:

Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály

Osztályvezető: Récsányi Ilona

Cím: 6000 Kecskemét, Szent István krt. 19/A.
Postacím: 6000 Kecskemét, Szent István krt. 19/A.
Telefonszám: +36 76 795 710,
Telefax: +36 76 795 721
E-mail: fogyasztovedelem@bacs.gov.hu

Ügyfélszolgálat (rezsipont):

hétfőtől csütörtökig 8.00 – 12.00 és 12:30 - 15:00
pénteken 8.00 – 12.00


A járási hivatalok területi listáját itt találja: http://jarasinfo.gov.hu/jarasok-lista


A magyarországi békéltető testületek listáját itt találja: http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579

Egyéb Jogérvényesítő lehetőségek

Amennyiben a Sunsetáruház Webáruház és Ön között esetlegesen fenálló jogvita a Sunsetáruház Webáruházzal folytatott tárgyalások során nem rendeződik, bírósági eljárást kezdeményezhet, továbbá fogyasztói jogvita esetén az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ön számára:
- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál
- Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
- Az Európai Unió által létrehozott online vitarendezési platform használatára (http://ec.europa.eu/odr)

Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő
Békéltető Testület
6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Levelezési cím: 6001 Kecskemét Pf.228
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna

6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
E-mail: horvath.zsuzsanna@bacsbekeltetes.hu
Tel.: 76/501-525, 76/501-532
Fax:76/501-538

Fogadónapja: minden hónap első hétfőjén: 9-12 óra

Elnökhelyettes: Karádi János

6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
Tel.: 76/501-525, 76/501-532
Fax:76/501-538

Fogadónapja: minden hónap második hétfőjén: 9-12 óra

Békéltető testületi munkatársak:

Egyedné Berente Mária
Várnagy Zoltánné
Tel.: 76/501-525, 76/501-532, 70/7028-403, fax: 76/501-538

E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu


Magyarországi Békéltető testületek listája: http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579

ODR/Online békéltetés

Az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete (Rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot.

A Rendelet szerint az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányuló kommunikációt ezen a platformon keresztül kell a fogyasztóknak biztosítani.

Az online vitarendezési platform 2016. február 15-től elérhető a fogyasztók számára.

A Rendelet hatálya közvetlenül kiterjed a Magyarországon székhellyel rendelkező pénzügyi szolgáltatóra, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban pénzügyi fogyasztói jogvita merül fel. A fogyasztó a Rendelet szerint online vitarendezési platformon keresztül online kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a közösen megválasztott vitarendezési fórumnál. Magyarországon a pénzügyi fogyasztói jogviták rendezésére a Pénzügyi Békéltető Testület jogosult.

Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheti el: http://ec.europa.eu/odr

Az oldal betöltését követően válassza ki a kívánt nyelvet, jelentkezzen be és kövesse az oldal utasításait.

Szerzői jogok

Miután a www.sunsetaruhaz.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a sunsetaruhaz.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

A sunsetaruhaz.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.

Tilos a sunsetaruhaz.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a sunsetaruhaz.hu weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.

A sunsetaruhaz.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.

Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 90.000 Ft, illetve szavanként bruttó 20.000 Ft. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.

Pénzmosás és terrorizmus finanaszírozásának megakadályozása - Hírdetmény

„A pénzmosás megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2007. évi CXXXVI. törvényben megfogalmazottak értelmében kötelező az ügyfél azonosítás a jogszabályban meghatározott esetekben, így különösen szerződéses kapcsolat létrejöttekor, illetve a 3,6 millió Ft összeghatárt elérő, vagy meghaladó készpénzes ügyletekben. 2013. július 1. napjától a 300 ezer Ft-os készpénzes ügyletnél is szükséges (szűkebb körű) adatok rögzítése” Ezért fenti értékhatárt elérő rendeléseket kizárólag utalásos formában vagy üzletünkben, személyes megjelenés alkalmával a szükséges iratokról bemutatása után teljesítjük.


Kiskunhalas, 2017. december 1.